det är sånthär jag tänker på i snöstormen .. THAILAND !

om 4 skabb veckor sitter jag på thailands sandstränder med en cocosnöt i handen, låter inte det underbart ?
fattar ni 4 veckor, 4 veckor går AS fort , jag ska hålla ut asså ! åker den 23 december till bangkok där vi ska stanna i 4 dagar , sen reser vi vidare till koh chang . det som är lite speciellt denna gången är att ALLA bröder är med, vi är ju 4 syskon. ( MÅNGA FYROR, HAHA !? ) jag har aldrig rest med alla mina bröder som jag kommer ihåg, jag va typ 3 eller nåt , emil och jag är singlar med linus tar med sin fru ellinor och robin sin fästmö HAHA, amanda STORT GRATTIS BTW, dom förlovade sig igår !

bangkok :


koh chang :


klänning jag MÅSTE köpa till thailand, känns sjukt nödväntigt, h3h3:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0