jag ska låsa min dörr och stänga in mitt liv och mig själv - föralltid :(

var ju på dreamhack igår, ASSÅ TJEENA VARE ÄGDE! kötta DHS11 nurå, jag och anna ska nog sitta där då :) eller vi SKA det :D MEN, vi kom hem typ vid 01:00 , även om vi fick event helt random ?! aa, men jag va vaken till 05:30, och pappa väckte mig genom att kittla mig under fötterna när klockan va 13:30 , och jag har ALDRIG VARIT SÅ TRÖTT I HELLLA MITT LIV! helt sinnes va trött jag är, pallar inte gå en meter! ska nog sova lite nu så hörs vi senare ;) pussen <3

helt random ful bild, tog den med mobilen för nån da sen ;)


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hej på dig sötnos :)

såg dig på facebook och såg din blogg på din profil. :)

ville bara säga att du var sjukt söt och det är jag som är tillsammans med Ians bror André ;) yeee! =)

2010-12-04 @ 07:50:52
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0