ur min garderob - blusar ( ny kategori )

ny gör jag en ny kategori som heter ur min garderob, här ser ni mina favoriter! denna gången blir det om mina blusar .
jag älskar alla mina blusar , i transparent tyg. älskar dom jag har , dock bara 3 , men det räcker !


framifrån

bakifrån
denna är så himla snygg! älskar den verkligen, helt relativt ny, ångrar INTE att jag köpte den!
249:- ginatricot


ÅÅÅÅÅÅH vad jag älskar denna, helt underbar! gash va den är snygg, ÅNGRAR stort att jag inte köpte den i
militärgrönt också.. 249:- H&M

det är nog snyggare med vitt linne under, men hade lite bråttom ..


denna är ju HELT ny, köpte den idag .. men den verkar helt otroligt bra, sjukt snygg!
249:- ginatricot


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0