veckan!

tja, tänkte ni kunde få veckan här, ( så ni kan anteckna, haha ) :

måndag: ska åka upp till rosen med anna , hmmm ?! inte mycket bloggning tror jag..
tisdag: DANS! mycket bloggning asså!
onsdag: anna, paulina och victoria. inte mycket bloggning ..
torsdag: inte planerat ett skit , förrutom att jag och anna ska te id på kvällen ?! HMMM mycket bloggning
fredag: KARLSTAD !
lördag: KARLSTAD !
söndag: hem från karlstad :(

som ni ser ska jag till karlstad, tyvärr inte till moa, MEN inte älskade mormor och morfar!
kommer bli stört kul, vi hörs imon sweeties för jag måste sova NU , kolla klockan liksom ?! men jag sov inte många timmar och är fortfarande zombiieee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0