ÅH, JAG HAR HAFT SÅÅÅÅÅÅÅÅHÄR KUUUUL

IGÅR, INATT OCH IDAG VA BÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! ska berätta lite nudå, varför jag inte bloggade så mycket igår oså ..
först körde vi moa hem till sig, sen åkte jag till idrotthuset och träffade anna & sandra, fråga mig inte varför eller hur , men vi kollade på p97.s match, sen typ lamade vi med dom efter och bestämde att vi skulle hyra film, så vi drog till hemmakväll och hyrde SAW 2 , haha. sen drog alla hem te sig och åt :) jag anna och sandra till anna , sen åkte vi hem till filip och kollade på filmen .. AS ÄCKLIG , inte läskig :) sen kollade vi på Kungarna av Tylösand hos han, och typ kops, och family guy och 2010 , hahah ? sen drog vi vid typ tio över ett på natten ;) och så sov sandra och anna hos mig, och vi kollade på en annan AS läskig film, hahah :D



as snygg bild på mig och anna :)


Kommentarer
Postat av: anna banana hellström

bästa helgen på läönge asså ! :D jag älskar dig chabo :) <3

2010-10-24 @ 12:14:08
URL: http://elinasbrengesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0