dansföresställningen som failade helt totalt

HAHAHHAHAH, jag har nog ALDRIG dansat så dåligt, detta va dåligare än när jag försökte härma britney som 3 åring asså , ni skulle sett . det va på ett ställe MITT i dansen som ALLA i hela gruppen tappade bort så alla bara stog och diggade mig, haha shiiet så fult .

LOVAAAR med bättre uppdatering för det senaste har inte varit så bra, jag har fullt upp annars men det ska bli bättre, jag lovar! så kika in så ofta du kan!



haha, tog lite random bild med danskläder på , men det är ungefär såhär jag känner just nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyckte det r bra, och du dansar bättre än när du var tre.

2010-10-05 @ 16:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0