hello boys and girls , ladies and gentlemen

hemma från skuulan nu , ääntligen! tyskan är gjord, allt är fixat. så himla skönt! nu ska jag bara slappa hela dan .. vill egentligen till a6 eller stan, men då blir jag så shoppingsugen och jag får inte köpa mer saker nu, haha!
ska jag berätta en sak som jag inte sagt förut?  jag ska nog byta klass :s kanske känns konstigt, men jag ville VERKLIGEN det i somras men jag tänkte att jag skulle testa ändå. men jag trivs inte, tyvärr. jag kollar runt, men varför finns det inte bara EN klass som det finns bara härliga männsikor man vill gå med ?`inågon finns det ju alltid ett litet småkryp. tyvärr finns det för många i den jag går i just nu :s

fastnar inte på bild idag , så det blir en väldigt seriös från caaaaaaamen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0