höstlovet, check!

ÄNTLIGEN SNART HÖSTLOV! asså kan man bli gladare? är så HIMLA skoltrött, pallar skön inte med nånting i skolan längre, så ska bli as skönt ;) HÄRLIG start på lovet blir på söndag då jag och elin ska ha en halloween fest hemma hos mig! och det är inget som alla får komma på , detta är för mig och mitt härliga brudgäng. mer planerat är att jag ska festa loss hemma hos johanna också, jag och ANNA ska sova resten av veckan, där allt kommer hända ;) vi ska kolla på panoromal activity 2 i 3D med eventuellt mårten och filip! sen as mycket mer. mitt förra höstlov va så nedrans bra , när man sprang runt med moagreen på idrottshuset som små töntar, hoppas detta blir ÄNNU bättre! ser så himla bra ut ..

ÅNGEST ÖVER EN GREJ, MÅSTE KÖPA EN KLÄNNING OCH MIN ÄLSKLINGAR TILL SKOR MEN KAN INTE FÖR ÅKER TILL THAILAND SNART OCH MÅSTE SPARA PENGAR, BUHUUUUUU :(



dom här, fast utan dragkedja och liten annan klack ;)
vad tyyyyyyycker niiiiiii?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0