mitt absolut största komplex!

jag har verkligeninte komplex över mycket , asså jag är ändå ganska nöjd med mig själv. inte ful men inte snygg heller, helt normal! men om det är nåt jag skulle vilja påpeka om mig är min LÄNG! jag är 173, och det är inte sååå långt, bara att ALLA är ju så HIMLAA korta i min ålder. asså jag är ju onormalt lång för min ålder, tycker MÅNGA! tex. jag kan aldrig ha klackskor för jag ser bara helt sjuk ut om man jämför med alla andra, och det är så tråkigt för nu har jag hittat ett par älsklingar jag så gäääärna vill ha, men känner att jag blir alldeles för lång .. sjukt tråkigt, men så äre. ska försöka komma över detta och va nöjd med mig själv. det kan väl inte va så svårt ?

Kommentarer
Postat av: Ammi

Du är fin som Du är. Ingen är som du, och det är det som är det fina!!!!!

2010-10-21 @ 18:45:33
Postat av: anna öster

jag är 12 år och är 175 . det är oooonormalt !

du är skiit fin o va glad för det :)<3

2010-10-24 @ 12:25:30
URL: http://baramajasanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0