stickat




ÄLSKAR denna tröjan STORT, den är så himla mysig asså. sjukt fint mönster och älskar att den är lite kortare till armarna, denna kommer jag helt klart använda flitigt och nog mest till min svarta halsduk , RINGAR <3 och tights. shit, hösten börjar jag gilla

nu ska jag ta upp en sak här! alla typ tycker att HÖSTEN är så HIMLA bra, för man kan börja använda tjocka halsdukar , boots och nivet - hela paketet. men jag måste säga att jag ÄLSKAR både sommaren och vintern. finns det något bättre än att sola i bikini på sommaren, ELLER att åka skidor/snowboard i alperna. nej , det finns inget som är bättre. våren är väl lite sådär halv lam tycker jag , hösten är så himla mysig den också. men naej, sommaren och vintern (L) STORT gilla på dom två asså ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0