SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN, ännu en gång ;)

har fått 2 till frågor. super kul! ;)

Anonym om frågestund!:

hur mkt pengar får du i månaden?
tycker du köper så mkt kläderx)
men jätte fina är dom ilfl:)

sv: jag hatar att prata om pengar osv.. men jag får 800:-  från barnbidraget. såna grejer jag behöver betalar mamma och pappa :D

  Anonym om frågestund!:
Varför slutade du rida?
sv: detta är väl en lång historia, men ska fatta den kort. 1. jag ville inte gå på ridskola, det är ju så tråkigt.. och jag ville inte hyra häst IGEN men hade inte tid för egen häst. plus att det finns lite personliga skäl också. men om jag ska va ärlig tycker jag att det är skönt, förutom att jag sakanr mitt härliga tjejgäng...

 



   
 
30 Oktober, 12:50  


Kommentarer
Postat av: melissa

Elina du har fortfarande kvar oss :D bara att vi inte syns lika ofta :( <33 älskar dig tjejen (L) :)

2010-11-01 @ 13:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0