svar på tal

Anonym om frågestund!:

det verkar som om du byter bästa-vänner hela tiden är det så?

sv: ABOSLUT inte! kan förklara här. Johanna G-J har varit min bästavän i flera tusen år och kommer altid vara det, vi har bråkat och gråtit men vi har tatt oss igenom ALLT! sen har vi , ANNA! anna har jag också kännt i flera år , men det är nu vi har börjat "vara" . hon är en sån tjej man ALLTID blir glad och jag älskar henne så mycket! hon hjälper mig genom svåra tider och hon är bäst! stallettjejerna: MITT ÄLSKADE BRUDGÄNG, dom är så HIMLA goa. jag ÄLSKAR att va med dom även om HÄSTAR är det heta ämnet, jag älskar dom mest av allt. fytusan va bra dom är!
sist men inte minst ..lisa: lisa är en sån svår person att beskriva, hon gör allt för mig och jag allt för henne. vi delar på nästan allt. hon är som en storasyster för mig, inte direkt en bästavän. jag står på hennes sida nomatterwhat! ;)

så , naej, jag byter inte bästavänner :D


Kommentarer
Postat av: johanna <3 elina

naaw, tusen pussar, älskar dig min fina elina! <33

johanna+elina=sant ! <3

2010-10-28 @ 21:14:55
Postat av: Anonym

det är bra att ha många bästa vänner!!!

2010-11-02 @ 16:15:37
Postat av: anna banana hellström

aww hjärtat älskar dig <3

2010-11-03 @ 19:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0