heeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

jag känner typ lite panik över att jag inte presenterat mig i min lillasysters blogg ( haha ) . jag är då lisa , och allt som är elinas är mitt och tvärtom :) vi delar typ allt :) vi har känt varandra sen vi va runt 6 bast och sprang runt som töntar ..
elina är verkligen som en riktig lillasyster för mig, hon är så himla jobbig ibland, men innerstinne vet man att man älskar henne mest , hahahah! asså våra fighter kan sluta med blod överallt, men det är väl syskonkärleken som sprutar , hmm .. ?
yes 
jag hade sånt himla blogg humör så jag skickade bara ett sms till elina och frågade om jag fick ta över hennes blogg för en minut, och självklart säger hon ja, inte för att jag har nåt att säga, men, hahah :D
åh shit va dryg jag är -.- AJA :D
ÄLSKAR att elina har börjat blogga igen, jag lovar att jag är hennes största läsare, är inne typ tusen gånger om dagen :)

sen har jag alltid vart lite småsugen på att berätta lite skvaller i en blogg, så kan bara säga att elina har en riktig klippa på gång ;) trackasera inte henne med tusen frågor om det nu, för då får jag väl spö, men bara så ni vet så är ett VÄLDIGT hett ämne mellan mig och elina just nu killar. färdig skrivet om det, innan jag försäger mig :)
men mer info kommer väl snart , VISST VILL NI VETA MER OM ELINA O HENNES BOII .................... !?


slänger väl inte lite bilder från i somras ..
" en bild säger mer än tusen ord " det brukar man väl säga ?
iallafall så stämmer det när man ser dom här bilderna

- jag älskar dig elina -



 kolla skrattgropen!Den här bilden va as ful, men lägger upp den för den är så HIMLA minne ! kommer du inte ihåg när "dom" skulle komma och jag målade näsan vit ? HAHAHAHA , jag har nåt fel :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0