text

Livet är tråkigt. Livet är spännande. Varför ? är den stora frågan och svaret blir oftast " jag vet inte ". ganska hopplöst egentligen. Ring 118 800 kanske inte är så smart men visst varför inte !? Livet från början är ett nytt liv där man får uppleva nya saker, va med om sorg och glädje, jag tror detsamma om döden, ett nytt liv som är spännande , där man få va med om sorg och glädje. Det känns konstigt att veta att man en gång dör. Att man inte finns, eller gör man det !? Som sagt, frågan är Varför ? men svaret blir " jag vet inte ". Allt hänger ihop- liv och död- himmel och jord helvetet. jag tror attdet finns något gott med döden. Varför skulle vi annars leva ?
- Varför ?
- Jag vet inte.
Meningslöst , eller hur ? Fast poengen är att det inte är det. Livet är en gåva . Livet - detta livet lever vi bara en gång, så ta vara på det. det finns alltid ett bra svar på ett dåligt problem. Tänk positivt. Snart är detta livet bortblåst.

TAKE CARE / ELINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0