förklarar mig, läs!

eftersom vissa kommenterar att jag inte ska säga att jag är tjock osv såå kan ni ju läsa det här :
jag tycker inte att jag är tjock, ABSOLUT inte! jag har smala ben, smala armar, smal midja, rätt stora höfter men det tycker jag är jäääkligt snyggt! däremot har jag ju kommenterat min mage, men vilken tjej har INTE liiite komplex över sin mage? iaf alla ja vet :) som sagt , tycker inte jag är tjock men däremot har jag rätt stor mage! inte tjock mage, men inte heller smal mage! men enligt mig är det finare med lite större än lite för lite! däremot villk jag få ner min mage lite ändå! för tcyker det är snyggare när man har piercing! såå detta är MIN åsikt. tyck vad du vill, men så här känner jag iaf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0