kom hem rätt sent i natt heheh ..

jkag skulle bloggat igår oså , men som sagt jag vaknade med ian. sen åkte jag ner till stan och tog SPRUTA! sen gick jag och åt världens godaste chickenwraps sen FÄRGADE JAG OCH KLIPPTE MIG :( blev asfult. men aa kommer bilder sen. sen åkte jag och träffade katta , sen va vi på stan och väntade på hennes syster. sen träffade vi emmy och va lite me henne, sen åkte vi tillbaks till stan och letade efter ett ställe som var öppet där man kan köpa mat.då träffade vi elin,olivia och natalie. men sen kom trean och då hoppade jag och katta på den. kollade om chickimama och tp pinoccio va öppet. sen skulle vi ta nbussen tillbaka till june, men då kom katta på att statoil låg nära och va öppet twentyfourseven, så då gick vi till statoil och köpte två risifrutti och en vitaminwell. sen drog vi hem och kollade på barbie i svansjön. nu har vi vaknat och nu får jag vänta på att ian ska messa ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0