2 tips

GOT 2 B - SMOOTHING LOTION   RAKHYVEL - MAKE UP STORE

nu har jag två helt fantastiska tips till er som ni MÅSTE ta åt er! det första är denna got 2 b produkt som är en smoothing lotion för håret! det gör så håret inte blir frissigt och slitet utan gör topparna helt lena och softa (är extra bra när man badat i saltvatten!) Andra tipset är denna rakhyvel från makeupstore, det är en rakhyvel för ögonbrynen. om ni är som jag, alltså hatar att noppra ögonbrynen så är denna perfekt! helt klart en utav mina bästa prylar! och den är billig med, spring och köp!!

Kommentarer
Postat av: hanna

anmäl er gärna till veckans blogg, på min blogg.

http://haaannastroms.blogg.se/2011/august/veckans-blogg.html

2011-08-08 @ 14:09:29
URL: http://haaannastroms.blogg.se/
Postat av: Anonym

den där got 2 B , ska man änvända den i blött hår eller efter man typ plattat eller när tar man i det ? :)

kram

2011-08-08 @ 16:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0