åker hem idag!

hejsan! jag vet att uppdateringen har SUGIT under den här veckan oså! men i malmö hade jag ingen tid (lovar!) och på bornholm fanns det inget internet och inte här på österlen heller! :( haft panik typ, och mobilblogga med bilder kan man ju inte med blogg.se-eller det är trögt då iaf. så har inte haft nåt val, och nu har jag utslag runt munnen så kommer inte kunna ta mer bilder osådär på någon dag haha! men jag har massa bilder härifrån att visa nu! och nu när jag kommer hem kommer jga blogga som vanligt igen, so don't worry! ;)
tog en halvtimma för denna bilden att ladda upp, så sorry kommer inte rotera tillbaka den! bild från kivik/buhres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0