min kväll

min kväll ägde verkligen! först kollade jag på film, hall pass blevre. sen har jag,mamma,pappa,bob och amanda ätit lite kvällsmat och allmänt pratat. sen åkte jag och mamma en liten extra tur med bilen och nu sitter jag här! laddar mina krafter tills jag och mamma ska snart spela lite kort. (ian tog tillbaka våran vana, underbart!) helt awesome kväll, som grädde på moset skulle ian självklart sovit här, menmen some other day! nu ska jag vinna över mamma på lite kort, hörs imon! pussar
hall pass

och min nya pirre!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

ÅÅÅÅÅH DEN FILMEN ÄR SÅ JÄÄÄVLA BRA HAHAHHAH!

2011-08-12 @ 01:56:21
URL: http://thesswester.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0