svar!

Maja om slappsöndag:
Hej ! Jag undrar bara om du kanske kunde lägga ut de sidorna som du går in på för att hitta insperation och shopping ! Föresten super bra blogg ! Läser den typ varje dag !
svar: Hej! absolut! när jag letar efter inspiration eller bara bilder som gör en glad tycker jag weheartit.com är bäst! om du letar efter dom nyaste stilarna från alla olika fashiondesigners så är style.com en otroligt bra sida! när det kommer till shopping så blir jag alltid fast vid dom vanliga gina tricot,H&M,romwe,topshop,bikbok och nelly! det varierar lite vad jag är sugen på , stylebystars är duktiga på festklänningar! tack så mycket, hoppas du fortsätter att gilla den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0