dag 7

dag 7 - någon jag aldrig kommer glömma

detta är bara så himla svårt! för jag kommer inte glömma några av mina vänner, men jag har tänkt efter och bestämt mig för lisa andersson. denna tjejen är bara så himla grym! vi har kännt varann sen vi va små töntar som älskade att åka rutchkana ( gör vi fortfarande iofs .. ) och vi är så himla lika! vi gillar samma saker, vi gör samma saker, vi pratar om samma saker, TÄNKER på samma saker! jag älskar henne så himla mycket, det finns verkligen INGEN som du. hon är ingen sån som man behöver va med twentyfourseven för att hålla kontakten, utan man pratar med varann ( om saker som bara VI två kan prata om ) och sen är någon gång ibland. du ska veta att jag saknar dig på helgerna, när jag inte får se dig där borta i kuben. som sagt , du är världens bästa syster. älskar dig mest. för all tid vi.




Kommentarer
Postat av: lisa

åååååååååh vad gullig du är!! tack bäästa! älskar dig så otroligt mycket! våra minnen är oslagbara. elina du anar inte hur glad jag är att ha dig!!!

2011-02-05 @ 11:55:32
URL: http://axlimusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0