kötta åre om 2 dar!!

japp, om 2 dar smäller det, då åker jag och finaste anna och alla andra sjukt härliga människor till åre! wihoahhwhejoei vad kul det ska bli !
är borta i 1 hel vecka, så bloggningen är på 0, om jag inte lånar någons iphone vill säga ;)
ska blogga JÄRNET när jag kommer hem, och försöker blogga så mycket som möjligt nu, så det kanske jämnar ut sig!
fatta hur fettNICE detta kommer bli ?! skidor i flera dagar <3 en buss i 14 timmar <3 sova i en stuga med anna <3 snöbollskrig <3 åh, längtar !!

fett nice osv

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan, jag skulle också åkt men på den resan(som jag tror du åker med pingstkyrkan) men jag såg det försent

2011-02-14 @ 19:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0