varför jag vill flytta ifrån äckelstaden jkpg

MÅSTE SKRIVA AV MIG! jag är så himla lack! helt seriöst. och detta är inte riktat mot någon eller så. shit va jag bara vill flytta härifrån! skulle vilja flytta till en STOR stad där inte alla andra bryr sig om vad man har på sig, jag skulle försköen gått i klackar varenda dag/natt , skulle klä mig EXAKT som jag ville, kunna träffa nya människor. hru nice?! asså jag skulle kunna ta fram en "mode"tidning och slå upp minst 100 saker jag vill ha, seriöst. mode är så jävla roligt! ursäkta mitt språk osv .. men det är så himla kul! älskar det! även om folk inte fattar det när dom läser så ja, jag älskar seriöst mode! haha shit va töntig osv jag känner mig. men liksom shit va det går igång om man ser dom där gaaaalet snygga jeffrey campell skorna. det rycker till liksom när man ser något himla snyggt på någon bloggare eller någon på stan ( händer dock aldrig ). shit va jag vill kunna gå till skolan, va 1.85 och ingen bryr sig. shit va härligt det skulle va! och fatta hur nice det hade vart o träffat nya kompisar osv ?
det dåliga med det här, finns typ bara 1 sak. skulle sakna ian så jävla mycket.

Kommentarer
Postat av: Jewel By Me

SV: Hej

Dom små (längst upp till vänster) kostar 85kr och dom stora (längst ner till höger) kostar 100 kr!

Mvh Amanda



Jewel By me

2011-02-27 @ 20:58:44
URL: http://jewelbyme.blogg.se/
Postat av: josefintormner

jeffrey campbell.. fuck vad snygga dom är! Elina, skit i vad andra tycker..dom är bara avundsjuka på att du är lång & snygg i klackskor isf! Kläder och sånt är sjukt kul så kör på det! Det är ju något du verkligen gillar! :D

2011-02-27 @ 21:27:46
URL: http://josefintormner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0