dag 1

lite efterbliven men nu kör jag det alla gör , 30 dagar :)
och här kommer en presentation av mig själv:
jo jag heter ju elina brengesjö ( haha nehe ?! ) nej men aa , och jag är en OTROLIGT glad och sprallig tjej med galet mycket energi! älskar att träffa nya människor och nya vänner, för har inget problem med att prata ( hehe ) pratar rätt mycket , snabbt och fort! jag har ridit i åtta år och slutade i höstas HELT. älskar verkligen hästar fortfarande men varför jag slutade är faktiskt hemligt så mer vill jag inte säga om det :) har världensbästa vänner och världensbästa pojkvän och tycker verkligen att livet flyter på förhimla bra just nu!
här kommer lite blandade bilder på mig då :)

haha hur ser jag ut ? i typ maj eller juni ? :D

verkligen RANDOM denna bilden asså, hatar närbilder! men denna från höstas :)

bara en vecka sen.. saknar verkligen min hårfärg :(

och i min nya hårfärg ...


Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla om du blev veckans blogg! annars , va med i denna veckans ;) <3

2011-01-25 @ 13:50:18
URL: http://natallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0