dag 2

dag 2 då - min bestfriend
ååh jag har så HIMLANS många och älskade vänner så detta blir svårt! faasst ändå inte, måste ju ta den jag umgås med just NU , den jag kan berätta ALLT till! och det är ju då såklart anna hellström.
ska ta och berätta om bruden här då: som ni alla vet heter hon anna. har inte känt tjejen alls länge, sen förra terminen började faktiskt!kände att vi " klickade " direkt! varje dag i skolan längtade man efter att få träffa henne i skolan, hennes varma, så grymt sköna och underbara va dom bästa på hela veckan tyckte jag! sen bestämde vi att vi skulle va, och snacket första gången man är kanske inte är på topp, men det flöt på som bara den! kunde prata med henne om allt mellan himmel och jord :) som dom flesta kanske vet så gled vi på dh tillsammans ( åååååh ) och vi va HELA höstlovet! sen dess har vi vart tighta som tvillingsjälarna själv .. klart att man har kommit på lite tjafs här och var som alla bästavänner gör , men ändå hänger vi ihop! ska bli GRYYYYYMT kul att åka till både åre och stöten med denna tjejen! vi kommer nog skaffa en HEL den sommarminnen också! och ni ska veta att detta är världens finaste, bästa, snyggaste, älskvärdaste,oslagbaraste,otroligaste,underbaraste och ja ALLT som är bra, det är anna! min fina älskade BÄSTAvän <3 du ska veta att du har en helt enormt stor plats i mitt hjära, och där sitter du! älskar dig mest <3 du ska veta att jag finns för dig i alla lägen, twentyfourseven!
och här kommer lite bilder på godingen:




som sagt, du är världens finaste och BÄSTA vän!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: anna banana hellström

aaaaaaawwwwwwwwww gumman va gullig du är :')

jag älskar dig så sjukt mycke & jag vet inte riktigt va jag ska säga , men du vet ju allt , jag älskar dig , su är underbar , du vet saker som ingen annan vet om mig , och du är helt perfekt , vi kommer ha de BÄÄÄÄÄÄÄST i åre & stöten , bara vi två <3

älslkar dig min undrabara sina söta BÄSTA VÄN ! <3

2011-01-25 @ 21:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0