dag 3

dag 3 - min första kärlek
jo, asså egentligen så kanske min första kärlek ändå va philip .. men när jag tänker efter så va vi bara bästavänner :D haha , ( som om något av det va seriöst ?! ) men iaf, min första kärlek var nog ändå nicke, eller niklas ;) haha, vi va ju " ihop " i 4 år :o haha, på dagis då , typ 4-8 år :D även om man hade typ 16 killar samtidigt på den tiden, HAHAH .. men iaf, jag va typ kär ihonom :D vi bestämde vad våra barn skulle heta, hur många barn vi skulle ha :D aja, han bodde iaf i huskvarna :D men så en dag , när jag va 8 år då typ .. då jag reda ntrodde det va slut så fick jag ett brev från killen ( kommer FORTFARANDE ihåg va det stog på lappen även om det va ÅRsen som jag fick det! " jag vill inte såra dig elina men jag gör slut / niklas " haha sååååå gulligt! haha och ja, där va min första kärlek :D har tyvärr inte en bild på " snyggingen " men aja , detta får räcka :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0