favoritshoppingen från thailand - efterlängtat inlägg

NU KOMMER DET! här är mina favoriter från thailandet ( inte sommarkläder )

min ÄLSKADE tröja från XXI - central world

skit fin blus från XXI - central world

ganska tråkig men AS skön tröja från XXI - central world

as fin bolero typ som jag aldrig använt ;o men den är nog finaste till perfekta lockar och det har jag int ehunnit fixa ännu .. från blooming - siam paragon

FAVORIT blusen + shortsen från blooming - siam paragon

nu tänker ni typ såhär ( bara det ?! ) men jag har ju lagt undan alla kläder jag inte kan använda nu vid denna årstiden så dom får ni se en annan gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

GAAATTT ELINA ! allt bra med dig eller ? :D

2011-01-19 @ 14:14:50
URL: http://natallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0