haha åh förlåt

hah snacka om aktiv eller? asså förlåt men jag är aldrig hemma längre, antingen springer jag på stan,är med kompisar,hos anna,eller med ian.och det tar all min tid<3rätt skönt ändå,ba sooooofta :) men det kommer bilder på det jag köpt i thailand, och det blir med update när skolan börjar igen så kika in extra då ;)
Anonym om don't you know pump it up, you gotta pump it up:
har du bytt piercing än?
sv: haha ja , ett antal gånger, men nu äre så att ALLA mina piercingar är helt borta :( måste verkligen leta efter dom och byta igen!ska jag lägga in bild på det eller ? heh ;)

Kommentarer
Postat av: elsa

ja det tkr jag att du ska, asså visa bild på det :)

2011-01-04 @ 15:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0