hatar sjukhus osv ..

LEVER! hah förlåt, har vart sjuk oså.. va på vårdcentralen igår typ, gjorde massa prover och skit för jag har ju världens kramper i magen! men dom hittade inget fel så fick åka till sjukhuset osv .. men dom hittar inget! både tur och otur, för jag vill verkligen veta vad det är, men ändå tur för då är det inget allvarligt! det KAN vara blindtarmen, beror på om jag får feber .. så hoppas verkligen inte att det är det för då måste jag ju operera osv ..
det är därför jag inte bloggat, men back on track!
så jag har ju såklart inte tatt några bilder på nåt, så ni får en låt ist :)



både jag och anna ÄLSKAR denna låten, kanske inte direkt min musiksmak men tycker den är så bövelens fin asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0