bilder från malta - part one

jag , första kvällen när vi gick runt i Qawra

så här såg det ut vid havet i Qawra, därför låg vi inte där, haha ..

herman och max i mellieha bay!

lite egopix i toan måste man ju , eller? höhöhö

kollade på solnedgången på balkongen! så himla härligt .. och fint!!

en bild med någon random kille som hoppade fram i kameran. hahah han sa inte ens hej eller nåt, typ 9 som ni ser .. haha spillivink!

riktigt lam bild inne på ett cafe vi va första kvällen, och alla andra kvällar haha ..

oj nu blev den vänd, men jaja. moa är söt oså

golden bay!

glad tjeeeej i  vattnet

utsikt från min och moas balkis

en mongobild från balkongen

en till bild från golden bay (jag reedigerar bort moa för att hon vill, inte för att jag vill!)

en bild på silema, från valletta.

finaste linnet som jag köpte inne i valletta.

lam bild på mig på en restaurang i Qawra.

på båttur

typ grottor och skitfint vatten!

fett cool yääh

vi hoppade från båten, fuckyäh!

åh så söt och ful bild tagen från båten!

i comino, den blå lagunen.

blå lagunen

långben, yes!

jäkligt nöjd tjej!

ska nu åka och slänga mig i min älsklings armar. så fler bilder kommer upp ikväll!

Kommentarer
Postat av: becca

hej sötnos!

Jag har frågestund på bloggen, denna gången kommer jag ge svaren i en video, så kika gärna in och ställ gärna någon fråga! (:

2011-07-20 @ 16:03:42
URL: http://honvetinget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0