en viktig grej!

tänkte bara skriva ett inlägg om en ganska viktig grej. när jag stog på toan och fixade mig nyss så kom jag på en sak. som påverkar väldigt många (särskilt tjejer) tror jag. ibland så tycker många , iaf mina kompisar och sånna jag känner att det är väldigt jobbigt med killar som tycker att tjejer ska va på ett visst sätt. för visst är det så? men jag vill bara säga att dom snygga tjejerna som är med i slitz o sånna grejer. det är inte äkta. och sånna får inte många killar heller, även att man kan tro det. man måste inte stå och kråma sig framför en bil i bara trosor för att få killar, bara för dom tycker det är sexigt. och jag VET att många tjejer tar åt sig, speciellt av sina pojkvänner när dom tycker att man ska klä sig på ett visst sätt, se ut på ett visst, och göra grejer som dom gillar. men man måste våga själv! jag är en sån som verkligen inte vågar säga emot sånt, utan jag bara gör. man ni och jag måste tänka oss för att man måste sätta stopp ibland. jag säger inga namn nu men en utav mina bra kompisar HATAR att hennes pojkvän kollar på porr, liksom hon känner sig förolämpad. det är inget ni killar tänker på? eller hur? utan ni bara gör, tycker det är helt okej att ni tittar på andra nakna tjejer. det är inget vi tjejer gör, eller? vill bara säga till både er tjejer och er killar att tänk i för. ni killar borde tänka på hur era flickvänner ELLER tjejkompisar kan ta åt sig. och ni tjejer, ni måste kunna tänka att ni är snygga och att ni också får en chans här i världen.
långt, men tycker det är viktigt!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

du har så jävla rätt i detta, stå på dig tjejen!

2011-07-02 @ 16:12:42
URL: http://thesswester.favs.se
Postat av: Vvkk

Håller med till viss del faktiskt , såklart man som tjej ska våga vara sig själv. men det att killar kollar på porr och vi tjejer tar illa upp.

kan jag inte hålla med om. finns faktiskt nästan lika många tjejer som killar som kollar på porr visste du det? men vi måste inse porr är fantasi, och det gör dom "flesta"

och som en viss boltez sa det finns all typ av porr.

mat porr ,kläd porr , utseende porr , och porr porr

och även om din kille eller tjej kollar på porr så är det dig han/hon vill ha sex med . och det är det vi måste inse. där håller jag med , Vi tjejer måste våga säga hur vi känner och hur vi vill ha det . för eller hur gillar vi tjejer också att ha sex varför förneka det ? och alla killer gillar faktiskt inte sex,det handlar inte om kön utan person

varför vågar vi inte stå upp för hur vi är, vad vi gillar och att vi duger precis som vi är



kanske porr finns för att hålla en balans ;)

över kåta killar och tjejer BRIS haha



2011-07-03 @ 00:17:55
URL: http://vkjellberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

helt rätt elina! fan vad bra blogg du har :)

2011-07-04 @ 23:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0