en weird shoppingrunda

igår var jag och mamma på a6 på värsta shoppingrundan , eller det verkade som det skulle bli värsta shopping rundan .. som jag är brukar jag alltid hitta ett plagg ena dan , sen går jag nästa dag och hitta ett annat , inte så att jag hittar mycket på en gång. men på H&M hittade jag 9 plagg jag testade och blev kär i ett par shorts. men frågan är om allt är värt pengarna? nej! därför gick jag därifrån tomhänt. även på bikbok, vila och scorett men på alla ställen hittade jag något som jag ville ha. konstigt va? men jag åker till malmö imon så då blir det lite mer shopping. plus en iphone imon ;) fett värt!
fast dock ska jag köpa shortsen idag, hih så fina!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Riktigt fina shorts!

2011-07-25 @ 12:02:32
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0