kul kväll igår!

igår så gjorde jag och johanna lite olika saker. och förlåt ni som träffade mig, hahahah .. nejmen först drog vi till några som johanna känner. skulle va lite röj men det va riktigt lamt. så vi snodde deras cykel och drog hem. ( ja, synd att vi inte filmade) vi hämtade lite bullar sen drog vi till en skola. där träffade vi 2 grabbar som jag skulle byta ut min bulle mot hans läsk. men guess what? jag tappade bullen i sanden! wiih, smartis. sen ja, hade jag och johanna det lite roligt till. haha ..
lite mer bilder från dagen/kvällen igår med finisen

och ja, jag tog ett litet dopp i vättern. ingen badkruka här inte ..

ska föreställa min bruna kropp .. som inte är brun än ;) hah

haha, mogen :)

va ju bara tvungen, right johanna? HAHAHHA ta inget seriöst kära vänner

posar med bullarna i handen ...

skaffade mig en egen, så byxera sprack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0