på nero!

sitter nu på nero , igen .. haha! mitt nya favvoställe, haha. är la stammis. så fort man går ut här så får man tutningar och visslingar efter sig. som nyss, då visslade en grek ( antar jag ) och så låtsades jag inte höra utan gick bara rakt fram och då visslade han ännu högre? haha , kul att få lite uppmärksamhet :D nämen det är underbart här, älskar det! saknar min ian lite för mycket bara .. :(
igår:

jag bloggar på nero!

mamma på nero!



min moster monica!

mamma och kusin albin.

jag på restaurangen igår!
på stranden så ser man en skitfin ö som ligger mitt ute i havet! aaaas fint!

hela gänget! + emil som kommer imon!

och min JÄÄTTEE glass jag fick igår! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0