skaffa aldrig, aldrig piercing i naveln!

amen skojjaru? jag ångrar IGEN att jag tog piercing i naveln!!!! om ni kollar på förra inlägget, så la jag upp två "springbilder". tror ni inte att jag tappade skiten i sanden? den bara åkte ut? men hittade själva pierren men inte kulan! så fick hålla den förbannade järnskiten i typ en halvtimma. sen fick vi köpa sterila servetter och plåster som skulle sätta ihop den! hände på första stoppet liksom. kunde inte bada på hela dagen! hatar piercing! ta ALDRIG det om du funderar på det, det är inte ens snyggt längre?
såhär fick jag gå runt HELA dagen? jag som tänkte pressa med brännan. ser ni staven förresten? SKITSAK säger jag bara, skaffa aldrig, ALDRIG i hela ditt liv! piercing i naveln ..

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

hahhaha jag har redan piercing i naveln och den har aldrig krånglat för mig ;) <3

2011-06-27 @ 11:13:11
URL: http://thesswester.favs.se
Postat av: sarah

har också piercing, det är as snyggt, kanske är du för tjock gumman, tänkt på det? ;)

2011-11-14 @ 23:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0