svar!

Anonym om välkommen in:
Tjao, elina, jag fattar inte hur du inte använder klackskor pga din längd? Jag har sett dig på riktigt och ja vet hur sjuuukt lång du är och det är så satans FINT! Asså modell längd verkligen och jättefina ben som skulle passa asbra i klackar! Ja har en kompis som också säger, nee ja blir för lång i det. Runt 1.80 blir hon. Asså de e ju väldigt långt men om man bara börja me låga klackar sen fortsätter till högre o högre som dom där jeffrey campbell så är det ingen som bryr sig. Visa upp att du är lång! Visa dina fina ben o va stolt över dom! Sjukt fint :D Tack för en asbra blogg
svar: åh, shit tack! blev verkligen glad av denna kommentaren! alltså det är inte för så längesen jag började acceptera min längd. nu har jag liksom blivit van vid att okej, jag blir längst i rummet. men hur många komplimanger får man inte då? som du säger så får man mycket snyggare ben i det, så ni tjejer som också tycker att ni är "FÖR" långa, så forget it! killar gillar det, det kan jag lova haha! tack så jätte mycket för kommentaren!

Förlåt mig för att jag frågar detta, jag menar verkligen inget illa, men jag undrar, är du bortskämd?
För det känns som om du har nya kläder hela tiden, eller tjänar du så pass mycket pengar på din blogg? :)
Tack för en bra & underhållande blogg :D

svar: haha det är lugnt! :D ganska många som frågar det eftersom jag är ganska mycket av en shoppaholic. om du frågar min pojkvän så skulle han ba: JAAA! hahahaha. haft många disskusioner om det här :) men ja, jag är faktiskt ganska bortskämd. men inte FÖR borkskämd. och liksom det gäller kläder. andra prylar får jag knappast aldrig, som en iphone tex? hur länge har jag inte viljat ha det? haha. men kläder, jo jag är ganska bortskämd. kan va för mamma jobbar i en kläderbutik och gillar kläder också? inte vet jag , haha :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det roliga är att du skriver dina kommentarer själv.....

2011-06-25 @ 10:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0