svar på frågestund


josefin om frågestund!:
superduper bra blogg! När slutade du dansa? eller du har väll gjort det? :O kram
svar: haha,jo det har jag, jag slutade i våras tror jag. kramis


gabriella om frågestund!:
vad har du för digitalkamera ? :) <3
svar: jag har en sony. vet inte modell haha :)



thesswester - inte som alla andra om frågestund!:
haha jävlar vad många anonyma kommentarer xD
när fyller du år? ;D
svar: haha jag vet -.- . 23 april!
-right-width: 0px; border-bottom-width: 1px; border-left-width: 0px; border-style: initial; border-color: initial; font-size: 11px; background-image: initial; background-attachment: initial; background-origin: initial; background-clip: initial; background-color: transparent; font-family: 'Helvetica Neue', Arial, sans-serif; border-bottom-style: solid; border-bottom-color: #efefef; vertical-align: top; text-align: right; color: #666666; background-position: initial initial; background-repeat: initial initial; margin: 0px;">

:) om frågestund!:
vad tycker du är snyggast att ha på sig som tjej?
vilken var din första kärlek?
tycker du det är viktigt med skönhet, att se bra ut alltså? :
svar: oj, vilken svår MEN rolig fråga! nu till sommarn så kommer iaf jag strutta runt i levi's 501
shorts, vitt slappt linne, gul bustier, gul clutch och vita låga converse på det! filip storm hette min
förtsa kärlek faktiskt! alla har skönhet i sig. skönhet kommer inifrån. om en "inte så fin" tjej har världens
charm så blir den fin liksom. tvärtom om en tjej som är skitsnygg är dum så blir den automatsikt ful typ.


ABDULLA om frågestund!:
1. hur gammal var du när du förlorade oskulden?
2. har du och ian ofta sex?
3. varför just ian?
4. om ian skulle strulat med en annan tjej vad skulle du göra då?
btw as bra blogg . puss
svar: haha , många frågor om min pojk här va ;) haha, jag va 13 skulle fylla 14 tror jag. hahah kanske vi har? ;) varför just ian?
jo, för han är bäst i världen? oj, sista frågan. så svårt, kan inte direkt föreställa mig i den situationen. skulle la bryta ihop
och ligga som en ihopknölad vattenpöl typ. haha


Anna om frågestund!:
Älskar din blogg!
Sån lyx du har att få åka på så många resor! :)
Om du skulle byta liv med någon för en dag, vem skulle det vara?
svar: tacktack! jamen visst är det?! :D gud vilken rolig fråga! lauren conrad måste jag säga, den gareroben!



Anonym om frågestund!:
1. är du nöjd med ditt utseende
2. finns det nån som du är riktigt avundsjuk på som du mår dåligt av att tänka på?
svar: ja det är jag! finns några grejer jag skulle vilja ändra på såklart. men jag är ändå nöjd med den faktiskt!
haha, det finns någon jag är avis på ja. men inte så jag mår dåligt över det


Anonym om frågestund!:
vad ser du i Ian, asså varför föll du för just honom ?
svar: men herregud, vilken fråga hah! han är verkligen världens omtänksammaste person. lovar, han gör alltid så man mår bra!
och jag vet inte riktigt, han va så spännande HAHAHAH! förlåt älskling .. nejmen jag upptäckte redan då att han är världens finaste
och världens bästa! DÅ trodde vi att vi va skit olika osv, men nu så ser jag bara mer o mer att vi är rätt lika asså. ( personligheterna då)


julia om frågestund!:
spelar du någon sport, eller har spelat?
varför skaffade du blogg?
vilket plagg i din gaderob gillar du mest? (skit snygga kläder btw!)
kram
svar: inte nu spelar jag ingen sport! jag har ridit i 8 år. dansat i några år, gått på karate i 2 år, gymnastik i 2 år och ja, kommer inte på så
mycket mer just nu hahah! oj, jag skaffade nog min blogg för jag ville skriva av mig lite. och datera mina dagar typ.
ojojoj, jag har FULLT med kläder. har faktiskt ingen aning!


hej om frågestund!:
1. berätta lite om dig och ians förhållande
2. varför är inte du och anna hellström lika bra vänner längre?
3. vad väger du?
4. vad tycker du om din klass och din parallel klass?
svar: ja, vad finns det att berätta höll jag på att säga? nejmen aa, vi är cp och vi älskar varann.? haha
det är för personligt för att skriva här,


Anonym om frågestund!:
1. vart i jkpg bor du?
2. vad har du för kamera?
3. hur länge har du & din pojkvän varit tillsammans?
4. har du & din kille sex?
5. är dina föräldrar skilda?
6. vilket är ditt favoritplagg?
svar: jag bor mellan bymarken och dalvik! kolla lite längre upp så la jag upp en bild på den! i ett halvår!
hmm, vad tror du? ;)  nej mina föräldrar är still married! som jag skrev innan, no fucking idea
old friend om egenfixade kläder:
Har du fixat ditt rum nu eller ? Tror du har sagt att ni skulle göra om det, isf ladda upp en bild på ditt rum .
svar: nej, jag håller fortfarande på. eller nej, stannat i farten. vi håller på att göra om en uteplats så när den är klar ska vi måla mitt rum osv. självklart att jag lägger upp bild på det!


My Lund! om go camping!:
Fin blogg!
Är du född 1996 elr 1997?
svar: 1997! höhö








Kommentarer
Postat av: :):)

jättebra blogg som många säger, verkligen kul att läsa! :) dock så var frågestundenn lite svår att läsa för ganska mycket gick bort? eller det aksnke bara är på min dator :o ? yeyeeee ha de bra!

2011-06-05 @ 17:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0