@ the bus

sitter nu på bussen påväg hem! har även träffat gustav! :D men vad bra det känns att åka hem ändå? brukar alltid va så sorgligt att lämna sthlm, men kan det bero på att jag ska utomlands imon? tror nästan det ;) får dock inte träffa min älskling på typ 10 dagar. det är faktiskt ganska länge när man är van vid att träffas typ varje dag. men men, efter smögen så är jag hemma i 3 veckor så då får vi väl ta igen domma 10 dagarna. have a nice day , puss :love:
hahah tjena mobbad bild :P

ser ni linnet? det va det jag köpte igår, visst va det fint? :D

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

söööt :D

2011-06-17 @ 11:29:12
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0