dag 20

dag 20 - den här månaden
aa februari då. vart en väldigt stirrig månad känns det som. vart i åre, vart i göteborg, gjort en massa på helgerna, hela mitt februari va typ helt inplanerat, jag vill ha det mera chill liksom. haha, men annars har det la vart bra. kanske inte mått så bra, vart sjuk rätt ofta osv .. jag och ian hade 2 månader i denna månader, det är hru nice som helst, snart 3. Jag fixade min spotifylista denna månaden! som typ suger nuu men ändå .
bilder tagna i februari:
sen dom mest spelade låtarna ( tror ja )
3OH!3 – Touchin On My
Newkid – Turbulens
Chris Willis – Louder (Put Your Hands Up) - Original Radio Edit
Deadmau5 – Ghosts 'n' Stuff (feat. Rob Swire)
Petter – Baksmälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0