dag 21 + ett svar

dag 21 - någon/något som har förändrat mig
ojojojooj, detta blir förbannat svårt!! för har förändrats helt sjukt mycket av flera olika personer. måste ändå säga 2 personer som har en sån himla stor del av mitt liv, som jag älskar mest av allt o allt asså! och det kanske är självklart att det är lisa? aa, iaf hon! hon gör verkligen så jag får självförtroende och att jag vågar stå upp för mig själv! och vi kan snacka om allt o verkligen göra så mycket tillsammans! hon har verkligen förändrat mig, till en SÅÅÅ mycket bättre männsiska. TACK FÖR DET FININGEN MIN !! <3  sen ian då, också rätt självklart. han har verkligen gjort mig till den lyckligaste tjejen i hela världen! åh , blir alltid lika glad när jag ser honom! shit, verkligen ljuset med allt! och han har verkligen gjort mig till en så mycket bättre människa.
sandra om go darker, darkeeey:
vart har du köpt ditt ur snygga linne ? :) ♥
svar: åh tack! det är köpt på bikbok, det va dock i våras/somras så tror inte det finns kvar. men värt o kolla sötnos ;) <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hejhej, jag lottar ut en bloggsvar inbjudan på min blogg, något som intresserar dig kanske :)?



http://felicialangstrom.blogg.se/2011/march/bloggsvar-inbjudan.html#comment

2011-03-02 @ 21:35:04
URL: http://felicialangstrom.blogg.se/
Postat av: lisa

asså taaaaaaaaaaack elina, du är så sjukt bra! du har förändrat mitt liv med, du anar inte! du är världensbästa <3 älskar dig obeskrivligt <3

2011-03-03 @ 07:58:47
URL: http://axlimusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0