för alla nya läsare ( och gamla såklart )

statistiken ökar som 17 , så här får ni lite frågor o svar om mig
Namn : elina
Smeknamn: har inget tyvärr ..
Tatueringar: inte än, det kommer
Längd: 173- 174

Hårfärg: brownies have more fun!
Är du kär i någon: absolut
Önskar du att du bodde någon annanstans: JAAAA!
Använder
du droger: jo du vet -.- hahah nej!
Röker du: nej
Vad är du rädd för: mördare :( hahaha

Din första:

Operation: har FAKTISKT aldrig gjort det ? :o jag som är så klantig
Första piercingen: öronen
Första priset: ingen aning ?
Första sporten du började med: konståkning eller ridning ..
Första semestern: frankrike eller monaco


Just nu:

Äter du: inget
Dricker du: inget
Ska du: prata lite med älskling, sen sova!
Lyssnar du : stick så det dammar. länk:
Afasi & Filthy – Stick så det dammar
Tittar du på: datan <3
Har du dig: trosor, heheheh


Har du någonsin:

Kysst en främling: haha, ja
Tappat bort glasögon/linser: näärå
Brutit ett ben: FAKTISKT INTE :O
Röntgats: ja
Gråtit när någon har dött: Ja


Senaste:
Film du hyrde: kommer inte ihåg faktiskt
Film du köpte: jag brukar inte köpa filmer (:
Låten du lyssnade : touchin on my länk:
Låten du hade hjärnan: ehm .. vaaa ?
program du tittade på: färjestad - brynäs
personen du tänkte på: ian .. <3


Favorit:
Mat: gillar nästan allt , egentligen ..

Låt: allt möjligt

Sak att göra: shoppa <3 <3 <3< 3 va me kompisar/familj/ian

Dryck:Cider

Bil: AUDI R8 <333333333333



Antal:
Gånger du varit kär: på riktigt, 2
Gånger ditt hjärta brustit: sisådär i tusen bitar ? 3 nu.
Hjärtan brustit på grund av dej: vet faktiskt inte .


Senaste:
Tidning du läste: FRIDA
Personen du fick mail av: någon random fb dude ?
Personen du fick brev av: BREV ? typ kyrkan ? haha wtf.  skikcar man brev ? :O
Personen du fick sms av: anna
Saken du köpte: tekniskt sett va det ian som köpte men JAG åt .. såå måste la skriva sura ahlgrensbilar :( inte stolt ..


Övrigt
:
Vad har du gjort idag: sovit!!
Har du kul: mja, inte så farligt ;)
Hur tidigt stiger du upp: halv sju -.-
Gillar du att slåss: beror på vem ja slår, HHAHAHA
Vad ska du göra ikväll: det är redan kväll?
Var har du ont: huvet ..
Kan du stå på händer: yes (y)
Är du glad nu: mja , mjorå. synd o klaga ..
Var du glad igår: va sjukt glad på dagen men kvällen blev värre ..
Känner du nån som jobbar på sjukhus: faktiskt :)
Ett land jag helst vill besöka: USA? eller säger man att det är ett land ? heheh. usa , los angeles iaf !
Ska bli skoj: att åka till stockholm imon!!

ska inte bli skoj
: tema dag imon -.-

har du
Varit medvetslös: typ svimmat? isf har ja det
Hånglat med nån riktigt full? : hahahaha, vilken fråga .. gud.
Hånglat med fler än 20 pers: hahah nää innte riktigt så många nej .. haha
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: det  tror jag inte :)
Gjort något riktigt dumt?: ja det har jag

Varit full i skolan: VARJE DAG! det kan man iaf tro .. hahhaha
Vart på en krog: ja

Varit otrogen: aldrig. bland det värsta jag vet

Önskat att du var det motsatta könet: typ varje dag? FATTA VA SKÖNT ATT STÅ UPP O PISSA ?! ha

Åkt ambulans: nej, faktiskt inte?
Gjort nåt olagligt: mjorå .
Slagit ner någon: hah ja, på skämt. vann gånger (y) TUFFBRUDYÄÄÄH
Skämts över dig själv: jodå det har jag ..
Kissat ner dig av skratt: HAHHAH jaaa!!

Sagt jag älskar dig och menat det:
det har jag!
Bråkat med din pojkvän/flickvän: mjo , det meed ..
Vilka kläder sover du i: stor tröja o trosor. eller bara trosor. beror på
Vill du gifta dig: jaaa, i världens finaste klänning och finaste ooch ååååh JAAAA
Vad hatar du verkligen: kaviar
Varit kär: ja det har jag, på riktigt äre la 2 gånger.

Är du ett hälsofreak: haha nja, börjar bli ..
Är du ensam nu: nje, mamma är här (a)
Vill du ha barn: absolut! 2 stycken


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
ian <3
Såg dig gråta: agust .
Fick dig att gråta: för personligt
Du gick på bio med: ojoj, andrea , moa, antonia, elin. ngn mer?
Skällde på dig: mami, hahahah


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?

Gråtit: det har jag
Köpt någonting: amen det tror jag!
Sjungt: yesbox
Kysst någon: jaaa <3
Druckigt : juice, vatten




JAG HAR:
Digitalkamera:
system, lånar pappas digital ibland

Telefon på rummet: nej fy va jobbugt! bara mobil

Egen dator:
ohyääääh
Husdjur: nej bläää
Bra kompisar:
inte alla, men dom jag har är verkligen bääst!
Tar du receptbelagda mediciner: yaaa
Vem vill du fika med nu: åååååh, lisa tror jag. andersson
När kramade du någon sist? när? ingen aning
Saknar du någon speciell person? aaarå det gör ja .. :( <3
Har du svårt för att bli kär?
nej verkligen inte, faller skit lättt för sånt! haha
Är du singel?: nej <3

Trivs du? med vad? skolan: nej ! allt annat: jorå
Har du hånglat med någon av samma kön? haha är inte denna frågan lite FÖR personlig? nää den svarar vi inte på

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0