OMG, JAG HAR GJORT 1080 SITUPS!

haha ? asså jag la upp en sån här på fb " gilla så gör jag 30 situps för varje person som gillar " typ så .
liksom TÄNKTE att alla andr atog 15 och att inte 30 är så mycket. DET ÄRE!
haha, 36 har gillat (y) det blir 1080, OCH JAG HAR GJORT ALLA! jag har bevis. jag är skitgrym!
ska va lite tönt o sluta äta godis och träna gääärnet. BEACH 2011 SÄGER JAG JU BARA!!
typ såhär ska det bli. ska se att jag har tränat fast ändå inte 6-pack. haha. asså inte bara efter domma situpsen utan i sommar när jag tränat som 17. ERKÄNN NICE ?!


Kommentarer
Postat av: anonym

asså jag tycker inte att du ska träna mera för att du har ju redan en jättefin kropp så snälla förstör den inte!? ;o <3

2011-03-06 @ 12:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0