2 svar

Anonym om svar :):
du kan inte väga 55 kg, du ser ju normal-viktig på bilderna, såg dig på a6 och där såg man att du inte väger 55 kg, skulle satsa mer på 63 kg.

svar: haha okej , tro mig inte då? du får tror vad du vill. men seriously, varför skulle jag ljuga om min vikt? :s

hanna ström om helgens planer!:
hej.
du är sjukt söt.
och har världens bästa blogg, läser de typ minst 10 gånger per dag.
men har bara en liten fråga, hur träffades du och ian ? ♥

svar: aw tack hanna! du har också en jätte bra blogg och tack!
hahah , ja det va en bra fråga :) haha , han började puffa mig på facebook ;) så det va så vi började snacka helt enkelt. blev ganska mycket , eller väldigt mycket ett tag faktiskt. och sen går vi ju på samma skola. sen åkte jag till dreamhack i vintras. BARA för att träffa han. så ja, det va så vi träffades helt enkelt :D


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

HAHHAHA fuck anonym.

elina du är ju fan smalare än mig och jag väger ju 56 så vafan skulle du inte kunna väga 55 då? xD

2011-05-27 @ 11:26:50
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: .......

Kan inte du lägga ut några bilder eller göra ett video inlägg i ditt hus, och visa hur det ser ut ? :)

2011-05-28 @ 12:38:28
Postat av: Anonym

jag tycker verkligen inte att du är tjock, du har snygg kropp och det e fint med lite kurvor men 55 ??? om du e 1.75 och väger 55 skulle du ha BMI på typ 17 vilket är ganska underviktigt :s och du e ju inte underviktig ju :s

2011-05-29 @ 20:30:01
Postat av: Anonym

jag tycker verkligen inte att du är tjock, du har snygg kropp och det e fint med lite kurvor men 55 ??? om du e 1.75 och väger 55 skulle du ha BMI på typ 17 vilket är ganska underviktigt :s och du e ju inte underviktig ju :s

2011-05-29 @ 20:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0