ASSÅ OMG ( SKRIKER ) JAG FICK TAG PÅ DOM!

detta är I N S A N E. gick in på H&M idag. gissa vad jag såg? jo mina ÄLSKADE virkade shorts? helt random? sista "lilla" storleken. eller dom är lite förstora.någon som vill byta med mig? om ni har 36 och behöver 38? MEN jag kan ha dom. för dom är så fina även om dom är liiite stora. VILKEN LYCKLIG DAG, JAG ÄR SÅ JÄÄÄVLA GLAD! HELT OTROLGT! TACK GUD FÖR DU LA DOM DÄR, TACK TACK!!
ursäkta kvaliten, kommer bättre bilder senare!!




första bilden är när dom är "normala" och andra är dom uppvikta i midjan. tex m jag har en tröja/linne över och inte istoppat. jag är KÄÄR!
maila/kommentera om du vill byta dina 36:or mot dessa 38:or!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0