bilder från brittebo

alla tjejer i min klass! från vänster: filippa,sanna,katarina,fanny,moa och jag
lite chill utanför verandan. från vänster: linus,sebastian,abbe,adrian och edvin.
tävlingar
jag och min syster albin
lite mysimys med min sovsäck
sliten och glad tjej
chill med tovis
fryysen cheey
myys med tova
tävling
tävling
mys i sängen, haha
söt bild på erika
lite kinky bild.
kuuul hade jaaa
jag och sanna
GRRRYYYYM
jag och min chorizokorv<3
skrapade knäna :(
livrädd va jag.
chillidill
pussade lite på albins sko
detta hittade vi inne i annexet?
flytväst <3

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

ååååh saknar brittebo :( </3

2011-05-26 @ 08:56:54
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0