fullspäckad sommar.

känns det som? kan både va bra och dåligt ju .. men ja, såhär ser det ut:
stockholm - 11 juni till 15 juni.
kreta- 16 juni till natten till 24 juni ( midsommarafton )
smögen- 24 juni till 26 juni.
malta- 12 juli till 19 juli
sen österlen med älsklingen som inte är riktigt bestämt vilka veckor än. 31-32 tror jag! alla resor kommer bli fantastiska, och min första sommar med älsklingen kommer bli underbar! älskar dig!
bild från smögen förra sommarn! och precis som förra året så ska moa hänga med oss dit! det är ju så kallade *raggarhelgen* höhö. får hitta en massa killar åt henne nu, WIHOO!

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

härligt :D det är andra sommaren för mig och andré (L) vi fyra får leka mycket i sommar tycker jag :)

2011-06-01 @ 10:50:05
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0