henry choice & levi's

1&2 - avklippta henry choice
3&4 - avklippta levi's

Kommentarer
Postat av: Ann

Supersnygg rumpa, babe! :)



Om bara dina Levis hade varit lite tajtare så hade din rumpa varit ännu mer sjukt läcker!

2011-07-25 @ 23:55:01
Postat av: Lisa Marie

Jag tycker hennes rumpa är hur het som helst, hon behöver fan inga tajtare jeans.

Snygg rumpa gumman! :)

2011-07-26 @ 00:03:49
Postat av: Jannica

Tänk den som fick ha en sådan fin rumpa. :)

Jag har oxå ett par sådana jeans (cutoffs) men min rumpa är så bred och mina höfter med.

Så jag blir tvungen att ha ett par riktigt tajta om det ska se bra ut, men det dryga är att gylfen blir så spänd och upp-vidgad (som på bilden längst ovan, fast mycket värre) så att knapparna glider ur sina hål stup i kvarten.

Men dina jeans sitter kalas bra, lagom spänd och sexig gylf! Hahaha! :)

2011-07-26 @ 00:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0