peace and love

asså jag är riktigt sugen på peace and love i sommar alltså. ni som inte vet vad det är så är det en festival i borlänge mellan  28 juni - 2 juli. och det kommer braiga artister i år som: bob dylan, kings of leeon, M.I.A, volbeat, hh!, deadmau5, the ark,oskar linnros, timbuktu, lykke li, the sounds, veronica maggio, daniel adams-ray!, jessi J, kapten röd, mustasch, rebecca & fiona, SOILWORK<3. detta är mina favoriter som kommer och jag säger bara HERREGUD, TA MIG DIT NU! hur underbart låter inte detta då? men ja, jag är 14 år gammal. festival? njaej. men jag och pappa har kommit överens om en deal. om någon vill joina mig så pleeeas gör det! är taggad till tusen.
/ till bröderna mina. NEJ jag gillar inte bob dylan! han suger , som ni redan vet. hehe. men han är en utav världens främsta typ låtskrivare och har gjort sjuuukt många kända låtar och jag tycker fortfarande att det skulle va coolt att se honom. nog om det

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaag följer med! BOB DYLAN JU

2011-05-17 @ 22:36:40
Postat av: ellen

AHHAH. älskar att du skriver det där till dina bröder,

jacob älskar honom, men jag har aldrig fattat varför, så HIMLA dålig ! ;)

2011-05-18 @ 16:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0