detta säger jag godnatt med, men läs oså

Just nu:

Äter du: inget

Dricker du: inget

Ska du: kolla klart på en film

Lyssnar du : xoxoxo - black eyed peas The Black Eyed Peas – XOXOXOTittar du på: datan <3

Har du dig: trosor,strumpor,tighs,behå,linne och en kofta

Har du någonsin:

Kysst en främling: främling och främling ..
Tappat bort glasögon/linser: nej
Brutit ett ben: nej
Röntgats: ja
Gråtit när någon har dött: Ja


Senaste:
Film du hyrde: don't remembah
Film du köpte: jag köper inte filmer ;)  
Låten du lyssnade Benny Benassi – Cinema (feat. Gary Go) - Skrillex Remix
Låten du hade hjärnan: don't move som är med i en film 
program du tittade på: film* valentine's day

personen du tänkte på: ian


Antal:
Gånger du varit kär: 2 tror jag. 
Gånger ditt hjärta brustit: 3.på riktigt faktiskt
Hjärtan brustit på grund av dej: 2 gånger tror ja.


Senaste:
Tidning du läste: FRIDA
Personen du fick mail av: kollar ALDRIG mail ...
Personen du fick brev av: person och person. från konfa sak
Personen du fick sms av: iahn
Saken du köpte: kläder


Övrigt
:
Vad har du gjort idag: solat, ätit .
Har du kul: nej
Hur tidigt stiger du upp: halv sju -.-
Gillar du att slåss: beror på vem ja slår, HHAH
Vad ska du göra ikväll: det är redan kväll?
Var har du ont: magen.
Kan du stå på händer: yes (y)
Är du glad nu: nä.
Var du glad igår: ja.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: faktiskt :) 
Ett land jag helst vill besöka: usa.
Ska bli skoj: danmark nästa helg :)

ska inte bli skoj
: skulan

har du
Varit medvetslös: ja.
Hånglat med nån riktigt full? : nej. eftersom jag inte dricker så ;) 
Hånglat med fler än 20 pers: hahah nää innte riktigt så många nej .. haha
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nono.
Gjort något riktigt dumt?: ja det har jag

Varit full i skolan: VARJE DAG! det kan man iaf tro .. hahhaha
Vart på en krog: ja

Varit otrogen: aldrig. bland det värsta jag vet

Önskat att du var det motsatta könet: ja

Åkt ambulans: nej
Gjort nåt olagligt: hehe
Slagit ner någon: haha ja, men på skämt ;) 
Skämts över dig själv: ganska ofta. FÖR ofta
Kissat ner dig av skratt: HAHHAH aop

Sagt jag älskar dig och menat det:
idag senast ;)
Bråkat med din pojkvän/flickvän: mjo  
Vilka kläder sover du i: stor tröja o trosor. eller bara trosor. beror på 
Vill du gifta dig: absolut, min störtsta dröm.
Vad hatar du verkligen: folk som sprider rykten. 
Varit kär: jag ÄR kär.

Är du ett hälsofreak: nej
Är du ensam nu: i soffan, ja. men inte hemma
Vill du ha barn: verkligen!


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng:
ian 
Såg dig gråta: donno.
Fick dig att gråta: vill inte säga
Du gick på bio med: ojoj, andrea , moa, antonia, elin. ngn mer?
Skällde på dig: mami, hahahah

Nämn något som gjorde dig glad igår: ian

Vad gjorde du kl 08 imorse: vaknade.

Vad gjorde du för 15 min sedan: kollade på tonårsliv

Det sista du sa högt: ”nej."

Det senaste någon sa till dig: ”säkert att du inte ska ha mat, inte ens sallad?”

Vad har du druckit idag: pepsi <3


Vad var det senaste du åt: chili thai.

Vad var det senaste du köpte: kläder..

Vad är det för färg på din ytterdörr: vit tror jag

Vad är det för väder hos dig nu: Molningt..

Godaste glassmaken: piggelin! eller sandwich


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej. mer att det kan "klicka" första gången man ses liksom. men inte bara av att se varann faktiskt ..

Sover du tungt: beror på hur jag mår när jag somnar

Drömmer du mardrömmar: ibland

Trivs du med ditt jobb: skulan då antagligen? inget jag väljer att gå till ..

Favoritklädsel: hmm , jag gillar många outfits. men levi's shorts , slappt linne. solisar och låga vinröda converse!

Favoritlåt just nu: David Guetta – Where Them Girls At (feat. Nicki Minaj & Flo Rida)

Vad ser du om du tittar till höger: ett täcke

 

Vad gör dig glad just nu: inget

Vad ska du göra härnäst: vet inte. orkar inte så mycket :)

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: sådär

Favoritgodis: lakrtis!

 

Kläder just nu: skrev ja längre upp :) .

Sommarplaner: ianianian.. nej men sthlm,malta och österlen!

Hur många kuddar sover du med: 2 eller 3

Spelar du något instrument: haha NEJ!

Morgon eller nattmänniska: natt för tusan

Vad är viktigast för dig:
det är rmycket som är viktigt för mig. men ian, familj och vänner tar ju allt liksom.

Är du kittlig: överallt typ. men under fötterna är värst

Snarkar du: aldrig

Stjärntecken: oxe ;)

Äckligaste insekten: nattfjäril? så irriterande när man ska sova .. jag har inget emot spindlar, skalbaggar osånt :) är nog ensam tjej om det. haha

Längtar du mest efter just nu: att ian ska skriva , hahh



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0