säljer kläder! kolla!

säljer nu lite kläder som jag knappt aldrig använt! maila mig på [email protected] ELLER kommentera i inlägget här om ni är intresserade!
magtröja med trekvartsarm. strl. S funkar absolut som M också! köpte den för 80. säljer den för 20:- använd ca 3 gånger SÅLD!
denna är MYCKET finare på och irl. och den ska strykas,haha. strl S men funkar som M också. köpte den för 149:- och säljer den för 50:- använd 3 gånger. SÅLD!
DENNA ÄR SÅ FIN I VERKLIGHETEN! har fått SÅ många komplimanger över denna! för den är verkligen SKITsnygg i verkligheten! den är neonrosa. strl.S men funkar som xs och m. beror på hur "lös" man vill ha den! köpte den för 199:- säljer den för 50:- använts ganska mycket men ser inte alls så sliten ut! SÅLD
supersöt t-shirt i strl. S. funkar som xs också säkert! för den är rätt tight över brösten haha. köpte den för 300 och säljer den för 50. använd 2 gånger
tröja som är SKITfin verkligen! strl.36-S. men funkar mer till 34-xs tycker jag! använd EN gång. köpte den för 100 och säljer den för 100
en jätte fin topp som passar skitfint instoppat i jeans! strl.M men passr som S också. köpte den för 500 men säljer den för 50:-använd 1 gång! SÅLD!
ASfina shorts verkligen! storlek s. inte alls så slitna, jätte fina! köpte dom för 300 och säljer dom för 100.
använda rätt mycket .SÅLD!
svarta TIGHTA jeans. strl.26 men passar 25 också! kommer inte töja sig mer. köpte dom för 500 och säljer dom för 200. använda ca 4 gånger
NEJ BENET ÄR INTE KORTARE PÅ ENA SIDAN! såg detta nu när jag la upp, my bad. blå jeans i storlek xs. skulle tänka mig 24-25. SUPERTIGHTA! man får skit snygg röv i dom ;) köpte dom för 400, säljer för 100. använda mycket, men ser inte ALLS slitna ut SÅLD!
denna blusen säljer jag med SORGEN i hjärtat. för den är skitfin! den har knappar somman inte ser och den är SÅ HIMLA MYCKET finare på! kan inte beskriva. en as söt blus! men band som man kan knyta. köpte. storlek 36 men passar 34 också. köpte denna i thailand så INGEN har en likadan som denna! kostade 400 och säljer den för 150. använd en gång. SÅLD!
kofta fast som är magtröja. två fickor längst ner som man inte ser! denna är superfin! köpte den för 200 och säljer för 80. använd 4 gånger. SÅLD
en jätte fin kofta som inte gör sig så bra på bild. den är typ lite "spetsig" ner till. och är jättefin! kostad 400, nu 100. använd 5 gånger SÅLD
SÅLD
en skitsnygg marinblå svea tröja. köptes för 900 men säljer för 350. använde denna väldigt mycket 2010. så den är rätt sliten i tyget. men inget som syns och den är jätte skön. inte nopprig eller så. 350 är ju väldigt bra eftersom standard priset är 900! SÅLD
åh, denna klänningen är såå fin! denna passar utmärkt som skolavslutnings klänning eller som en klänning i sommar. perfekt längd, inte för kort och inte för lång. strl.s . köpte för 400 men säljer för 300. bara för jag har använt den EN gång bara och den är SÅÅÅ fin! SÅLD

Kommentarer
Postat av: kajsa geijer

ELINA ELINA ELINA, JAG VILL KÖPA DE TVÅ FÖRSTA !!!

OCH SEN BLUSEN OCKSÅ !!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2011-05-03 @ 16:53:30
Postat av: Anonym

OCH DE BLÅA JEANSEN HAHAHAHA :D

2011-05-03 @ 16:56:05
Postat av: ellen brengesjööööö

HEEEEJ.

jeansshortsen, och den första tröjan, puss

2011-05-03 @ 17:08:10
Postat av: Anonym

den chock rsa tröjan, är det den jag brukade ha i somras? isåafll tror jag att jag klipper den!

2011-05-03 @ 19:35:02
URL: http://axlimusic.blogg.se/
Postat av: Lisa

oj, det förra inlägget var självklart från mig /Lisa

2011-05-03 @ 19:35:30
URL: http://axlimusic.blogg.se/
Postat av: amanda

får man prova eller??:)puss

2011-05-04 @ 15:15:41
Postat av: stina

kan du inte sälja mer kläder o skriva exakt när du ska lägga ut dom så man hinner med, haha ;)

2011-05-04 @ 21:07:52
Postat av: annie

Hej elina :) går det fortfarande ? :) isf satsar jag på de svarta byxorna., eller är de för långa för mig tror du eftersom du ar lite längre än mig :)

2011-05-10 @ 21:34:39
URL: http://anniefoto.blogg.se/
Postat av: annie

Eller skitsamma , blir nog väldigt varmt med det :)

2011-05-10 @ 21:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0